З початком опалювального сезону тепло в першу чергу подали до осель хмельничан, яких не мають заборгованості за комунальні послуги. Та і якість послуг, що надаються з теплопостачання великою мірою залежить від повноти розрахунків за них.
Міське комунальне підприємство "Хмельницьктеплокомуненерго" з метою зменшення заборгованості споживачів за послуги з теплопостачання здійснює низку різнопланових заходів: активно проводиться претензійно-позовна діяльність; інформаційно-роз'яснювальна робота; спільно з Державною виконавчою службою відвідання квартир боржників, вилучення майна в рахунок погашення заборгованості; виявлення місця роботи для стягнення заборгованості по виконавчим листам із заробітної плати за місцем роботи або з пенсій; об'яви в засобах масової інформації та на ринках.
Підприємством створений пересувний розрахунковий пункт, оснащений комп'ютером та касовим апаратом, який встановлюється в різних мікрорайонах міста для зручності звірки розміру платежів та для оплати за спожиті послуги безпосередньо за місцем проживання. Про приїзд такого розрахункового пункту в певний мікрорайон міста попередньо повідомляє гучномовець, встановлений на автомобілі з логотипом підприємства та розвішуються об'яви на під'їздах житлових будинків. У місті працюють 5 філій підприємства з прийому платежів. Укладаються угоди на реструктуризацію заборгованості та інше.
Як наслідок вжитих заходів заборгованість споживачів з початку року зменшилась на 5 млн.грн. або на 35%, при цьому кількість боржників скоротилась на 12100 чол. Виконавчих листів на виконанні в державній виконавчій службі зменшилось з 3200 до 2500 шт.
Переглідів: 2985 |
Додав: Олександр
| Рейтинг: 0.0/0
вкрай не задоволена послугами теплокомуненерго. проживю в будинку №44 по проспекту Мира. батареї постійно ледве теплі, скарги не дають результату. вода гаряча лише зранку та ввечері, щоб була гаряча потрібно включати кран на хвилин 5. одним словом - жах